یادداشت 24

یادداشت 24

یادداشت های روزانه+داستان دنباله دار
یادداشت 24

یادداشت 24

یادداشت های روزانه+داستان دنباله دار

یادداشت

چرا گذشته رو شخم میزنم؟ 

پسر بچه ها توی کوچه گل کوچیک بازی می کنن...زن ها کنار هم می نشینن و غیبت می کنن...خدایا من فقط27سالمه...نشستم توی خونه و تسبیح می چزخونم و زیر لب ذکر میگم

یادداشت

عاشق سایه چشم و رژ قرمز بودم ...بهم میومد...الان دیگه باید گفت دختری که زیر ماسک رژ میزنه قطعا برای دل خودش این کارو می کنه...والا به همین برکت

یادداشت

دبگه ورزش نمی کنم...بی انگیزه شدم...حوصله ندارم...در واقع چاقی من همش پفه...دست می زنم شبیه بادکنکه...می دونم به ضررمه همش دراز می کشم...دارم خودمو ضعیف تر می کنم...از خدا انتظار معجزه رو دارم...نمی دونم قراره چی بشه...هیچکس نمی دونه...کاش می شد زمان رو به عقب برگردوند

یادداشت

این روزا روزای سختیه

بیماریم برگشته

دارو ها اثر نمی کنن

افسرده ام،می ترسم،استرس دارم،و موهام داره تند تند سفید میشه...این روزا خیلی روزای سختیه

ولی مطمئنم خدا نمی ذاره اتفاق بدی برام بیفته...چنتا چیز هست که تا 40سالت نشد نمی فهمی:

1-با آشنا همکار نشو

2-با فامیل شریک نشو

3-موفقیت هاتو جار نزن

4-قبل از پیروزی جشن نگیر

5-اعتماد نکن

یادداشت

روز های خوبی بود ...روزایی که سلامتی داشتم...چطور قدرشونو ندونستم...قدر روزایی که هرچی می خواستم می خوردم...هر جا می خواستم می رفتم...هر چی می پوشیدم بم میومد....چقدر خوشبخت بودم...

یادم باشه بعد اینکه خوب شدم

1-پفک نمکی بخورم اونم یه بسته گنده

2-یه فنجون قهوه تلخ

3-یه عالمه فیلم کره ای ببینم

4-لباس تنگ با شلوار جین بپوشم

5-موهامو رنگ کنم

6-کتابای ایبوکی که خریدمو بخونم

7-پیاده روی کنم

8-با خیال اسوده سرما بخورم

9-ابروهامو بردارم

10-لباس جدید بخرم

11-خوشبخت باشم

یادداشت

میگن دیوار بزرگ چین که برای جلوگیری از حمله مغول ها ساخته شد هم نتونست این کشور رو از جنگ حفظ کنه....

فرمانده مغول ها نیازی نداشت تا سنگ هاق عظیم و غیر قابل نفوذ دیوار چین رو بشکنه...اون به خوبی می دونست که امپراطور چین چطور با مردمش رفتار میکنه...پس مقداری پول به نگهبانان دیوار داد و نگهبان درها رو براش گشود...

گاهی بزرگترین مشکلاتی که فکر می کنی چیزی نمی تونه اونو از بین ببره با یه فشار کوچولو می ترکن....از مشکلات بزرگ نترس...چرا که اونا کلیدهای کوچکی دارن

یادداشت

لعنت به همه ی چشم های شور دنیا

لعنت به حال بد که نمیذاره از چیزی لذت ببری

لعنت به ادمای بد که خدا هیچوقت مجازاتشون نمی کنه...لعنت به همه

یادداشت

استرس دارم..برای استرسام هم استرس دارم...دکتر میگه استرس برات خوب نیست...ولی بازم دارم...ترس از عود بیماریم...دوا و دکتر...پیدا کردن داروی کمیاب...تنگی نفس...چشمهام...صدام...صورتم...بی آیندگی....استرس دارم...به میزان لازم

یادداشت

خوشبختی؟ از زندگی لذت می بری؟آزادی؟عقیده ی مستقلی داری؟برنامه ای داری؟

نه!!

یادداشت

قبل امسال رفتم شهر کتاب برای خودم دفتر برنامه ریزی خریدم و بعدش برای کل سال 99برنامه ریختم...شامل باشگاه...استخر....آرایشگاه...خرید...فرش بافی....لاغر کردن....شش ماه از سال گذشته یدونه کرونا نذاشت هیچ کاری بکنم

یادداشت

بیا اخبار ببینیم....بیا برای بعدازظهر جمعه آبگوشت بذاریم...بعد با پیاز و نون بربری بخوریم....بیا مستند شبکه 4ببینیم...براس ساعت 5بریم پیاده روی

..بعدش چایی و شیرینی دانمارکی

بیا برای شام ماکارونی بپزیم با مخلفات زیاد....بیا کولر رو روی سردترین درجه بذاریم و مث بید زیر پتو بلرزیم....بیا داستان بخونیم...بیا همو بغل کنیم...بیا موهامو رنگ کن...بیا الکی برقصیم....

بیا بریم باشگاه...بیا یه رقص خارجی یاد بگیریم...بیا پول پس انداز کنیم...بیا بریم دور دور...بیا بستنی ظرفی بخوریم...بیا یه غذای جدید اختراع کنیم...بیا زندگی کنیم

یادداشت دخترونه

از نظر من صورت نچرال و طبیعی و خوشگل شامل موارد زیره:

1-مژه های پر پشت و سیاه

2-ابروهای پهن و طبیعی و سیاه

3-دندونای سالم 

4-لبخند زیبا

5-پوست صاف 

بقیه همه کشکه

یادداشت زنونه

چنتا نکات ریز زنونه که بلدم رو باهاتون به اشتراک میذارم

1-وقتی دستتون می سوزه از خمیر دندون استفاده نکنین،کافیه ده دقیقه دستتون رو توی آرد سرد قرار بدین...بعدش ناحیه سوخته شده نه تاول می زنه و نه قرمز میشه

2-موهاتونو توی حموم شونه نونین اگه موهای پرپشت و قوی می خواین...ریشه ی موها سست میشه

3-اگه می خواین طعم به و مو در مربا ازاد بشه و سیاه هم نش ه بهش چند قطره آبلیموی طبیعی اضافه کنید

4-بعد از تموم شدن میکاپ به صورت چند قطره آب بپاشین

5-اگه بچتون خورد زمین و جاییش کبود شد و یا ورم کرد یکم زردچوبه معجزه می کنه

6-برنج و نون چاق کننده نیست حذفش نکنید

یادداشت-صحت ایات قرانی

نمونه دوم:و آب دریاها رو در کنار هم قرار دادیم بدون اینکه از مدار خود خارج بشن و یا در هم مخلوط بشن....

آیا میشه؟؟؟

بله...باید بگم جایی در جهان وجود داره که دو آب شور و شیرین در کنار هم قرار گرفتن(اقیانوس ها) و به دلیل اختلاف چگالی و ترکیبات و وزنی که دارن به هیچ وجه در هم ترکیب نمیشن...

3-ایا معجزه ی موسی که دریای نیل رو شکافت حقیقت داره؟

بله ...محققان می گن طبق بررسی ها رود نیل یک بار شکافته شده


یادداشت

چنتا از واقعیت های علمی قران رو از نوجوونی تا حالا توی ذهنم مونده گفتم به شما هم بگم به دانشتون اضافه بشه

1-در قیامت آب دریا آتش می گیرد....چطور؟ 

خب همونطور که می دونید آب از ترکیب دو عنصر فعال اکسیژن و هیدروژن تشکیل شده که هر کدوم به تنهایی عاملی برای ایجاد آتش محسوب میشن...مولکول آب سخت ترین پیوند ها رو داره یعنی پیوند هیدروژنی که به راحتی قابل گسست نیست اما چی می تونه این دو عنصر رو فعال کنه؟بله انرژی اولیه ای نظیر جرقه، انرژی،شهاب سنگ...در کل یه نیروی عظیم....و ایا این حرف قران درسته که اقیانوس ها اتش می گیرند؟بله صد در صدر این امکان وجود داره

یادداشت

بهترین درد زنونه ی دنیا:پریودی

درد قشنگی توی دل و کمرت می چرخه....خشمت ناخوداگاه بروز میکنه همه هم تحملت می کنن...هر چقدر دوست داری سگ میشی و پاچه میگیری...با دل سیر گریه می کنی و هیچکی هم بت نمیگه زر زرو....دراز میکشی...باز اون درد قشنگ که شبیه سرماخوردگی بی حالت می کنه هست....بعد کیسه آب گرم که بذاری روی شکمت واااایییی عالی تره....می تونی بی دلیل از همه متنفر باشی...درد های زنونه خیلی جذابن....می تونی به شرط زن بودن هر ماه این حس رو تجربه کنی....البته :

1-پریودی خجالت آور نیست پس پد بهداشتی رو نپزچین توی مشمای مشکی و بعدش واسه ختنه سرون نوزاد پسر دامبول و دیمبول راه بندازین

2-پریودی نشون میده شما زن سالمی هستین و می تونین بچه بدنیا بیارین

3-هرکس علائم مختلفی رو در دوران سندروم پیش از قاعدگی تجربه می کنه

4-تغییر خلق و خو-درد  و تورم سینه ها-درد کمر-تیرگی پوست

5-این دوران برای هرکس تایم متفاوتی رو داره...عموما 3-7روزست

6-بر خلاف باور های غلط میشه در این دوران حمام کرد و مضخرفاتی به اسم سرد شدن رحم و اینا اتفاق نمیفته

7-عواملی چون تغییر فصل،دارو ها،استرس و ....در زمان پریودی و تاخیر و یا جلو افتادنش تاثیر داره

8-اگه پریودی تون عقب افتاده،دمکرده زعفرون و دمکرده دارچین و دمکرده زنجبیل و آب هویج باز می کنه

9-دمکرده رازیانه نخورید چون من خوددم توی مغزم اختلال ایجاد شد و بی خوابی گرفتم

10-در دوران پریودی ورزش رو ول نکنید ....سبک ورزش کنید

11-پیاده روی-یوگا-پیلاتس و اسپلیت کار کنید

12-پد بهداشتی رو هر چند ساعت عوض کنید تا عفونت نکنید

13-سعی کنید خودتون رو اروم نگه دارید

14-کتاب بخونید-فیلم ببینید،قهوه و یا دمنوش بخورید و بخوابید

15-از قرص و مسکن استفاده نکنید

16-و در آخر از پریودی لذت ببرید

یادداشت

برقا رو خاموش کن...لحاف رو بکش رو سرت...به تاریکی چشم بدوز...بخواب...به این امید که همش یه کابوس باشه

یادداشت

مامان به خدا میگه...اون پیرمردی که اونجا نشسته(اشاره به بالا)

کاش فرشا فروخته بشه دوا و درمون کنم....ازین وضع فلاگت انگیز....چاقی...و مشکلات بیشتر خلاص بشم....شدن آینه دق....برای چی بافتم اصن....ای پیرمرد ...نشستی بیکار؟بفروششون دیگه

یادداشت

پسر خاله ام 22سالشه رل داره

...من بزرگترین دختر مجرد فامیلم...قلبم از حسادت و تتهایی داره می ترکه...

میگم چته؟تو که حتی نیاز جنسی نداری!ازدواج کنی طرفو بدبخت کنی؟

میگم اخه همه ازدواج کردن

میگه این یه کار روتینه جامعه است...ببین طبیعت ادما اینجوزی نیست مث هم زندگی کنن

جامعه به ادما یه برنامه از پیش تایین شده میدع که طبق اون رفتار کنن و توی اون چارچوب باشن....همه ی ادمع سعی دارن توی اون قاب باشن حتی بدون توجه به ابعادشون

یادداشت

یه دختر معمولی چیکار می کنه

حموم میره...بعدش موهاشو با روغن نارگیل و بادام صفا میده....به ناخن های پاش لاک قرمز میزنه...موهاشو گوجه می کنه بالای سرش....اتاقشو جمع و جور می کنه.....لباساشو هفته ای یبار میشوره...تا چی بشه ناهاری شامی درست می کنه...گاهی کدبانو می شه...با لباسای مختلف جلوی آینه می رقصه...شال دور کمرش می بنده که باریک بشه...خودسو در هر سطح صیقلی چک می کنه...اگه رژ قرمز زده باشه باید نامحسوس چک کنه که دندوناش قرمز نشده باشه...چیپس و رب انار می خوره...هر چند وقت لباسای قدیمی رو از کشو در میاره...می ره خرید ....جینگول پینگول می خره...با موچین ابروهاشو خراب می کنع....سبیلاشو تیغ می زنه...موقع پریودی سگ میشه...دفترچه خاطرات داره...یواشکی روی یه پسر کراش داره....یه دختر معمولی  ارزوهای زیاد داره