یادداشت 24

یادداشت 24

یادداشت های روزانه+داستان دنباله دار
یادداشت 24

یادداشت 24

یادداشت های روزانه+داستان دنباله دار

یادداشت

چی شد که این بلا رو سر خودم اوردم؟

یادداشت

من رفتم ساری و برگشتم...بهم آی وی ای جی نداد...گفت سالمی...گفت بیماریت خاموشه

اما از ضعف عضلات دارم می میرم...صورتمم ضعف داره...دز کورتونم بالا رفته...ورم و فشار خون...همش افتادم توی رختخواب...از پاییز متنفرم

یادداشت

اگه وام جور بشه سنت سرا باز می کنم....انواع ترشی و مربا...محصولات روستایی...خار و بار...توی قالی بافی گه نیست چه برسه به درامد....نون فقط توی شکمه

یادداشت

تا پارسال که لاغر بودم و اندامم سکسی و هات بود به خودم توجه نمی کردم...هرچی می پوشیدم بم میومد...زیاد به خودم سخت نمی گرفتم....وقتی از دستش دادم...وقتی شکمم باد کرد...بازوها و ساق پام ورم کرد...صورتم پف کرد...پهلو اوردم....فهمیدم چرا لاغر بودن اینهمه مهمه....براش تلاش کردم...روزی دو ساعت ورزش...باشگاه...پیاده روی....ولی نشد...ازش دست کشیدم....نمی دونم چند سال طول می کشه تا به قیافه اصلی خودم یرگردم....شاید مجبور بشم سالها چاقیو تحمل کنم به خاطر کورتونی که می خورم...کسی نمی دونه...واقعا معلوم نیست چی میشه


یادداشت

میذارم دیگران به من اسیب بزنن...سپر دفاعی ندارم...چون می دونم اسیب می ببنم اخرش ...سپرمو می ندازم تا کمترین درد رو بکشم...میذارم منو له کنن...می ذارم این اتفاق بیفتع

یادداشت

توی روستا که بودیم که یه  همسایه دیوار به دیوار با باغمون داشتیم...چنتا شاخه از درخت انجیر باغمون رفته بود توی خونه اش....ما پیگیر انجیر ها نمی شدیم....ولی یبار رفتم سراغش دیدم حتی انجیر کال هم به درخت نیست...بعد ها همسایه اعتراف کرد تموم انجیرها رو چیده،باهاش مربا پخته داده به خواهر و مادرش!!!!!

ینی در این حد ...حتی نکرد کار عوضش یه شیشه هم به ما بده...پدرم بعدن درخت رو از ریشه قطع کرد

یادداشت

اگه فرشا فروخته میشد،اگه "الف"پیام های منو می دید...اگع وام جور میشد...اگه سلامتیم برمی گشت...اگه سرکش نبودم...اگه با پدرم نمی جنگیدم...اگه با مادر و خواهرم دعوا نمی کردم...اگه موقعیت های ازدواجمو از سر غرور خراب نمی کردم...اگه ورق برگرده...اگه همه چیز درست بشه...گاهی یادم نمیاد زندگی واقعی چه شکلیه

یادداشت

5تا مسابقه داستان نویسی شرکت کردم...امیدوارم بشه...امیدوارم توی همشون نفر اول بشم ..یه ده دوازده میلیونی میشه

یادداشت

ینی دوباره میاد روزی که به وزن طبیعی خودم برگردم؟ کورتون نخورم؟ فکرشم نمی کردم پفک و قهوه بشه ارزوم

یادداشت

نسبت به همه چیز خشم پنهان دارم...شبیه کوه اتشفشانی که سالهاست خاموشه اما ممکنه یهو بجوشه....ینی فردا چی میشه

یادداشت

دوست شدن! وقتی با یه پسر دوست میشی ینی بعدش باید  حتما بدی؟(شرمنده رفتم سر اصل مطلب

یادداشت

لاک قرمز زدم به انگشتای پام...یه قانونی دارم...فقط به ناخن های پا لاک بزن اونم قرمز....طبق قانون مورفی لاک پا تا 100سال هم روی پات می مونه ...حالا کافیه به دستا لاک بزنی ثانیه دوم خراب شده...

یادداشت

وقتی 20ساله بودم ارزوهایی داشتم...اونموقع در نهایت سلامتی و زیبایی بودم....فکرشم نمی کردم این اینده برام رقم بخوره

یادداشت

میگم چطوررررررر ممکنه از این رو به اون رو بشه؟ مگه میشه مگه داریم؟ یعنی خدا می تونه از پس مشکلات من بر بیاد؟

یادداشت

میگم چطوررررررر ممکنه از این رو به اون رو بشه؟ مگه میشه مگه داریم؟ یعنی خدا می تونه از پس مشکلات من بر بیاد؟

یادداشت

فردا می رم ساری...برای نوبت دکتر...انقدر استرس دارم که نکنه از اینجا هم جواب نگیرم....خدایا بخیر بگذره اونچه رو توان کنترلشو ندارم....