یادداشت 24

یادداشت 24

یادداشت های روزانه+داستان دنباله دار
یادداشت 24

یادداشت 24

یادداشت های روزانه+داستان دنباله دار

یادداشت

پس از کش و قوس های فراوان

پس از 1هفته بستری شدن در بخش اعصاب و روان

پس از زیاد شدن و کم شدن دز کورتون

من حالا اینجا هستم

با پا دردی که استرس پوکی استخوان رو بهم میده و دعا دعا می کنم نباشه

می دونی!راه که میرم دیگه چشمام سیاهی میره...درد می کنه...شدید

گاهی از خدا نا امیدم

گاهی دلم می گیره و میگم چرا من

گاهی ساکتم

گاهی فحش می دم

گاهی گریه می کنم

گاهی ....

حالا هفته ای سه بار میرم باشگاه...میگن لاغر شدی

کم کتاب می خونم...اشپزی کردنام کم شده...سریال کره ای می بینم هی دلم نودل می خواد.یه بار برای مامان درست کنم نودل خوشش نیومد...بازم میام حرف بزنیم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد