یادداشت 24

یادداشت 24

یادداشت های روزانه+داستان دنباله دار
یادداشت 24

یادداشت 24

یادداشت های روزانه+داستان دنباله دار

یادداشت14-وجود محاط شده

قرار عمل کنسل شد....

دکتر مغز و اعصاب بعد از دیدن نتایج نوار عصب و عضله ام گفت تقریبا نرمالی و الان احتیاجی به عمل نداری....و بعد ده جلسه فیزیوتراپی جهت تنگی نفس....

امروز جلسه ی 4بود....

خوشحالم که هیچکدوم از حرفای آن زن رمال درست از آب در نیومد....باید باور کنم یکی هست که حواسش به منه...کسی که مث مادرم نیست....مثل مردم نیست...مثل دوست نیست...

اون مثل خودشه که بی دلیله مواظبمه....وجودی که موجودیت منو احاطه کرده و من نمیبینمش....حواست به من باشه ....

بذار این زمان اسف بار بگذره...بگذار تلخی و خوشی وجود داشته باشن....به جای دور شدن بیشتر ببین....مهدیه فراموش کن تموم بد شانسیا رو...خوب باش


یادداشت 13-خانم استخاره ای

به استخاره اعتقاد داری؟

دوباره خل شدی مهدیه....از این تفکرات مازوخیسمیت معلومه....

مهدیه سالم:چی میگی؟الان سال 2017ست....مردم میخان برن کره ی اورانوس زندگی کنن...خاک بر سرت با این افکارغار نشینیت...همین حرفا رو میزتین که پیشرفت نمیکنین دیگه....


مهدیه مریض:راحیل (دوستم)تو به استخاره اعتقاد داری؟میشه از اون خانومی که بهش معتقدی بگی برام یدونه استخاره بگیره....واقعا؟ساعت بد و خوب داره؟...طرز نشستنم مهمه؟...قبل نماز ...بعد نماز؟باشه باشه....

آدمها ابله نیستن....فقط نمیدونن وقتی ترسیدن به کدوم ریسمون چنگ بزنن تا بهشون آرامش بده....مهدیه یه درس مهم دیگه از زندگی رو فهمید....لطفا بهش افتخار کنید و براش دست بزنید....

تصمیم گرفتم زودتر عمل کنم ....استخاره بین بد و بدتر جابجا میشد....قلبم میگه اتفاق بدی نمیوفته....مهدیه ی ترسو میگه اگه افتاد چی....خاک بر سرت....

مهدیه آروم باش و به کنکور پزشکیت فک کن دختر....

پ.ن:18رج بافتم فرشم کج شده یکم....سکوت همسایه بالایی.گلودرد بی امان....تماس با دکتر...خواب های آرام....چای و شکلات ...دوستان خوب مجازی....استخاره....در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست.....نوشتن کتابم....خدای خوبی که بالای سرمه....

یادداشت 12-زی

حالم خوبه.....بهتر از گذشته...

فرش جدیدمو شروع کردم به بافتن....12تا بافتم....اسمش ترمه ترنجه.....قشنگه....

چه چیزی ممکنه به من بفهمونه که کوچیک و کمم؟چه چیزی باعث میشه یاد بگیرم بزرگم و قدرتمند؟....تنها خودم و افکارم...مهدیه قوی باش...حتی اگه نیستی.....

چیزهایی هست که آدم هیچوقت دلیلشو نمیفهمم ....پس خودتو اذیت نکن تا بفهمی....خدای بزرگ تنهات نمیذاره...

کتاب دارالمجانین رو تموم کردم....

امروز هوا عالیه...آهنگ های غمگین گوش نمیدم....آفتاب لذت بخش....و من