یادداشت 24

یادداشت 24

یادداشت های روزانه+داستان دنباله دار
یادداشت 24

یادداشت 24

یادداشت های روزانه+داستان دنباله دار

یادداشت 105-توکل بر تو

اتفاقات ریز و درشت سازنده ما هستند...سازنده تجربیات،اهداف،تفکرات و آینده.....

کار قالی بافیم داشت خوب پیش می رفت که قلاب کند شد و تیزیش از بین رفت...چون پول نداشتم چند روزی از حرکت افتادم...در نهایت دیروز بردمش تیزش کردم....امروز قسمت برگردون قلاب شکست و عملا از کار افتادم...به نظرت اینا نشونه چیه ماهی؟سرنوشت قصد داره بهم بگه چیکار کنم؟؟

داستانم در مسابقه خاطرات گمشده چاپ شد....از بین هزاران شرکت کننده من و 26نفر دیگه برگزیده شدیم....برگزیده برای دیده شدن....

راستی تنفسم بهتر از قبله....کورتون حالم رو بهتر کرد...ولی چاق شدم و چربی خونم رفته بالا....سرگردونی بدترین اتفاق دنیاست...به خدا قسم که راست می گم و حرفمو باور کن....حالا روبروی دار قالی نشستم و من به قالی و قالی به من نگاه می کنه ...معلومه که ناراحتم....چون وقتی فرش می بافتم زمان زودتر میگذشت و فکر و خیال نمی کردم....ولی الان بی قرار میشم و به آینده فکر می کنم و به جزئیات....

باید چیکار کرد؟باید با زندگی چیکار کرد...موهایی که کوتاهشون کرده بودم دوباره بلند شده...تپلی شدم...هوا گرمه....داستان نمی نویسم...ولی حالم خوبه...هر روز بهتر....شبیه قبل نیستم و این خوشحالم می کنه....نمی دونم چه حسیه در وجودم که نمیذاره از پا بیفتم....خدایا هر چی تو بخوای همون میشه..پس توکل بر تو

نظرات 3 + ارسال نظر
نگاه سه‌شنبه 8 مرداد 1398 ساعت 17:33 http://negahekohestan.blog.ir

مرسی برای اسم کتاب
منم برای ابزار مشکل دارم سیخ قالیبافی رو بچه ها کردن تو قفل!!!! گیر کرده هرچی هم روغن ریختم توی قفله در نیومد که نیومد اعصابم خورد شد....
دفه قبلی از کجا گرفتی مگه؟دور و برتون آموزشگاه نیست؟آموزشگاه های فرش معمولا ابزار جانبیم میفروشنا یا اقلا جایی رو میناسن نزدیک خودشون

دفه قبل از آموزشگاه گرفتم....الان به یکیشون بالت پول پرداخت فرشم بدهکارم اون یکب هم سرم کلاه گذاشته باهاش قهرم....فردا صبح میرم اتحادیه فرش دستبافت

نگاه سه‌شنبه 8 مرداد 1398 ساعت 15:14 http://negahekohestan.blog.ir

اسم کتابتو بهم میگی برم بگیرم؟

مجموعه داستان خاطرات گمشده

نگاه سه‌شنبه 8 مرداد 1398 ساعت 15:13 http://negahekohestan.blog.ir

هورااااااااااااااا
خداروشکر که راحت نفس میکشی
ممنون که از خودت خبر دادی
مبارکه خیلی خیلی مبارکه برای داستانت ووووییییییییی خیلی خوشحال شدم
دو تا از قلابای ما هم اینطوری شده بود
منم کار فرشم پیش نمیره و اعصابمم خورده بابتش نمیدونم چمه اصا هیچکدوم از کارام پیش نمیره انگار فقط دارم از فک کردن به مشکلاتم فرار میکنم و هیچ کاری نمیتونم بکنم من هنوز کوتاه نکردم:(موهامو میگم کاش میشد بری باشگاه شاید خیلی خوشحالت میکرد البته نمیدونم اذیتت نمیکنه؟ اگه مایل بودی میتونی با دکترت مشورت کنی
خداروشکر که حالت بهتره

مرسی ازت..در حال حاظر همه کارام گره خورده بهم...نمیدونم از کجا قلاب بخرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد