یادداشت 24

یادداشت 24

یادداشت های روزانه+داستان دنباله دار
یادداشت 24

یادداشت 24

یادداشت های روزانه+داستان دنباله دار

یادداشت 104-دنیا می چرخد

هیچ چیز توی دنیا بدتر از سرگردونی نیست!

دوباره وارد حالت بحران شدم! نفسم توی گلوم گیر می کنه...نفس کشیدنم شبیه خر خر گراز وحشیه....حالم از خودم بهم می خوره...کورتون رو شروع کردم...از نا امیدی نمی دونم چیکار کنم...نمی دونم فردا چی میشه...نمی دونم خوب میشم یا نه...نمی دونم زنده می مونم یا نه....نمی دونم فردایی هست یا نه....هیچ چیز بدتر از سرگردونی نیست...قرصامم نمی دونم کی بخورم...نمی دونم چرا این حالت بهم دست میده....دکتر میگه شاید عوارض داروته....خودم فکر می کنم بیماری داره گلومو نابود می کنه....شاید واسه استرس و گرمای هواست....چیزی که اذیتم می کنه اینه که تا 4ماه قبل بیماری من خاموش شده بود و حالا دوباره به این شکل برگشته و اذیتم می  کنه

نه می تونم سر کار برم....نه به زندگی فکر کنم...هیچی هیچی هیچی....

نمی دونم...شاید همه چیز دوباره در کسری از زمان تغییر کنه....شاید منم یه روزی یه نفس راحت بکشم...برای بچه هام غذا بپزم...یه باغچه سبزی توی خونه داشته باشم...به فردا فکر کنم....حالا نزدیک یکسال و 5ماهه جراحی کردم....ضعف دست و پایی که داشتم خوب شده....افتادگی پلک تقریبا خوب شده....فقط گلوم اذیتم می کنه....فقط تنفس.....خدایا بخیر بگذره که من فقط تورو دارم....

نظرات 2 + ارسال نظر
نگاه یکشنبه 16 تیر 1398 ساعت 14:35 http://negahekohestan.blogsky.com

ممنونم که با وجود مشکلات زیاد خودت منم دلداری میدی

خواهش می کنم...من آخرش نفهمیدم مشکل تو چیه...چند سالته؟اسمت چیه

نگاه یکشنبه 16 تیر 1398 ساعت 11:48 http://negahekohestan.blogsky.com

به امید خدا خوب میشی
من برای مشکلاتت ناراحتم ولی ناراحتیم مکل تو رو حل نمیکنه این بیشتر اذیتم میکنه که کاری از دستم برنمیاد...

ناراحت نباش هرکی یه قسمتی داره دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد