یادداشت 24

یادداشت 24

یادداشت های روزانه+داستان دنباله دار
یادداشت 24

یادداشت 24

یادداشت های روزانه+داستان دنباله دار

یادداشت 94-تند تر

ماهی هیچوقت اصول و چارچوب خودتو به خاطر آدمای عوضی تغییر نده....همیشه خودت باش!

از وقتی قرص کامل مستینون رو می خورم گر می گیرم،گرمم میشه...جوش می زنم...احساس میکنم فشارم و گرمای درونم بالاست...ولی خب عوضش تنگی نفشم تقریبا بهتر شده!

بین بد و بدتر انتخاب خوردن قرص ها برای من بهتره....باید صبور بود! همیشه اتفاقای خوب رخ خواهند داد!

میدونم که باید دنبال یه کار بهتر باشم! حقوقم زیاد نیست، پیشرفتی وجود نداره،فشار عصبی و استرس زیاده،دیدن هر روزه ی خانم "ع" ،ترس از اخراج شدن و....باید دنبال یه کار جدید باشم!

اینجا همش بهم میگن قراره اخراجت کنیم! دیگه آخرش باید بگم به درک اخراجم کن!

عشق ادمو ضعیف می کنه....منم به خاطر اقای "ک"احمق اینجا موندگار شدم ...واقعا که چه حماقتی

کورتون نخوردم امروز....نمی دونم کار درستی بود یا نه....در حال حاضر در برهه ای از زندگیم قرار گرفتم که دلم می خواد بهم بگن چیکار کنم ....یک روزی تموم اتفاقات بد تموم میشه و خاطرات تاثیرگذارش باقی می مونن...

پ.ن:ماهی طلایی زنده می مونه...حتی اگه هر روز جوش بزنه...گریه کنه...عذاب بکشه ....ماهی طلایی برای خاطر یه روز شادی تند تر شنا کن

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد