یادداشت 24

یادداشت 24

یادداشت های روزانه+داستان دنباله دار
یادداشت 24

یادداشت 24

یادداشت های روزانه+داستان دنباله دار

شعر1-باغ گیلاس-من

دوست داشتنت

مثل آواز جیرجیرک در تابستان است

وقتی که پنجره باز باشد

و برقصد بخار از چای داغ بعد از ظهر

دوست داشتنت

مثل خش خش برگ های پاییزی ست

وقتی می دوم

و هوا را از خالی تو پر می کنم

فال بگیر

ای روشن ترین خاطره از عبور بهار در قاب پنجره

تو خیسی از باران

و من طعم خاک باران خورده را دوست دارم

صدای باد می آید

و خس خس سینه ام

دست هایم یخ می زند

و از غلظت خون در رگ هایم

انبساط خاطره رنگ می بازد

به خودم می گویم

آیا صدایی که چون بال فرشتگان است

دویدن در باغ گیلاس را 

درک خواهد کرد؟

سر می کشم چای داغم را ....

نظرات 1 + ارسال نظر
shayan چهارشنبه 11 اردیبهشت 1398 ساعت 16:35 http://Florentino.blogsky.con

عالی بود.

خیلی ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد