یادداشت 24

یادداشت 24

یادداشت های روزانه+داستان دنباله دار
یادداشت 24

یادداشت 24

یادداشت های روزانه+داستان دنباله دار

یادداشت 87-دروغگوی قرن

چقد "ع"بدجنسه....

فک کنم به علاقه من به "اون"پی برده که امروز بهم گفت :"اون" زن داره!

سعی کردم خوددار باشم و چیزی نگم تا لو برم...اگه زن داشته باشه چی؟

من که خودم از اول ولش کرده بودم تا بیشتر وابسته اش نشم....این کی وقت کرد توی این 3-4ماه بره زن بگیره ؟؟؟؟

با مامان دعوا کردم و بهش گفتم تقصیر تو بود که من مریض شدم....به خاطر اینکه دفترچه درمانی مریم تموم شده و من مجبورم با هزینه آزاد برم دکتر ....تقصیر هیچکس نیست...ماهی اینو قبول کن 

در حال حاظر از بارگاه باریتعالی می خوام که اون زن نداشته باشه تا بیشتر از این شکسته نشم....نمی تونم برم که از خودش بپرسم....

باید با دوست دایی راجع به حقوقم صحبت کنم ...خیلی کمه...همش میره پای کرایه شبم....

ماهی ماهی ماهی ماهی یکم امیدوار باش...اون ادمی نیست که در کمال زن داشتنش باهات لاس بزنه یا یه جوری نگات کنه و بهت لبخند عاشقانه بزنه....

دوستش دارم....


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد