یادداشت 24

یادداشت 24

یادداشت های روزانه+داستان دنباله دار
یادداشت 24

یادداشت 24

یادداشت های روزانه+داستان دنباله دار

یادداشت 84-مسیر پس از اتفاقات

اممممممممم....ضعف عضلات دارم ولی تنگی نفسم بهتر شده یکم....

بوفه رو به مامان واگذار کردم....حالا صبح ها استراحت می کنم و می خوابم.....سعی می کنم از استرس و عفونت دور بمونم....سعی می کنم مثبت باشم...اما مگه میشه؟

در پس هر اتفاقی حکمتی هست ...در پس هر دردسری یه مسیر پر هیجان از زندگی

معلومه که منم خسته میشم و میگم بذار تموم بشه....ولی می خوام بدونم بعدش چه اتفاقی منتظرم بوده...پس جا نزن ماهی کوچولو....برو جلو حتی اگه دیگه زیبا نباشی....حتی اگه کسی تو رو نخواد....حتی اگه داغون بشی....ماهی شنا کن شنا کن شنا کن

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد