یادداشت 24

یادداشت 24

یادداشت های روزانه+داستان دنباله دار
یادداشت 24

یادداشت 24

یادداشت های روزانه+داستان دنباله دار

یادداشت 78-به زودی

از وقتی سر کارگر رفته همه چیز بهم ریخته....دیگه حمایت کننده ندارم ...همه چیز سخت شده....ساعت دستشویی رفتنمون رو هم حساب می کنه این جدیده....بهم میگه بیکار شدی ظرف بشور یا ابمیوه درست کن....همش بهم می توپه.....من خسته ام....خیلی 

دلم گریه می خواد ولی نباید گریه کنم ...باید مرد بشم....باید قوی باشم....باید صبور بودنو یاد بگیرم...نمیدونم قبل از اینکه بندازنم بیرون از اینجا برم یا صبر کنم؟!

نظرات 1 + ارسال نظر
نگاه چهارشنبه 28 فروردین 1398 ساعت 23:46 http://negahekohestan.blogsky.com

زندگی برای همه ی ما سخت شده
ولی به امید خدا همه چی درست میشه
من دلم روشنه خیلی ساله دارم این درو اون در میزنم به نتیجه ای هم نرسیدم ولی خواهرم میگه آدما همیشه وقتی ناامید میشن که دیگه چیزی به موفقیتشون نمونده؛ پس نا امید نشو
حتما حق با اونه حتما موفق میشیم

مرسی ایشالله که همینطوره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد