یادداشت 24

یادداشت 24

یادداشت های روزانه+داستان دنباله دار
یادداشت 24

یادداشت 24

یادداشت های روزانه+داستان دنباله دار

یادداشت 73-برکه آرامش

فردا مرخص میشم...البته احساس نمی کنم که حالم خوب شده باشه....دارو اذیتم می کنه....

در حال حاضر در اتاق بستریم با سه تا مریض لگن بگیر محاصره شدم....عامل عفونت برام سم کشنده ست...هوای گرم عامل دوم مسمومیت منه...استرس عامل سوم تشدیده....

در هر حال سر کارگر و خانومش امروز اومدن ملاقاتم و صراحتا اعلام کردن جامو به کسی ندادن و خبری از اخراج شدن نیست....زنگ زدم به داروخونه و گفتن داروی خارجی منو دارن...یکی از کساییه که بیماریه منو داره بهم گفته اسپری سالبوتامول برای وقتایی که نفسم تنگ میشه موثره....دکتر گفت تو داری خوب میشی داری خوب میشی و هیچ کدوم از اعضای بدنت درگیر نشده....و چون بدنت قوی تر شده داره نسبت به دارو واکنش نشون میده ولی تو حق نداری تا سه سال آینده دارو نخوری یا دزش رو تغییر بدی...

من می فهمم ولی آیا همه دور و بریام می فهمن چه دردی می کشم؟؟ 

تابستون فصل قشنگیه! فصل دویدن روی ماسه های خیس و داغ ساحل...فصل دراز کشیدن روی چمنی که از گرما بوی قرمه سبزی گرفته...فصل رقص نور پشت پلکهای بسته ی خواب بعد از ظهره....بی صبرانه منتظرم تا دوران گذار بیماریم تموم بشه تا من هم از تابستون و تموم موهبت هاش لذت ببرم....مامان صبح زود رفت مدرسه و بوفه رو اداره کرد....تنها بودم...و تنهایی چقد عجیبه...چون کسی نبود براش ناز کنم پس خودم بلند شدم و کارامو کردم در نتیجه خستگی و کسلی ازم پرید و یکمی سرخوشم..

در حال حاضر ماهی کوچولوی ما به برکه ی آرامش رسیده...ولی حالا حالاها مونده تا به دریا برسه....براش دعا کنید...هم برای ماهی کوچولو  و هم برای تموم ماهی های سرگردون دنیا....بوس بوس

پ.ن:ملاقلتی ها نمیرن...اعصابمو خرد کردن...فس فس گریه...اه اه

پ.ن2مامان هنوز نیومده

نظرات 1 + ارسال نظر
نگاه یکشنبه 25 فروردین 1398 ساعت 20:24

خداروشکر
سلام
چه خوب که بدنت مقاومتر شده چه خوب که قراره مرخص بشی خداروشکر که سرکارگر و خانومش اومدن ملاقات مهربونن فهمیده ان قدرشناسن
خداروشکر که کارتو از دست نمیدی
خداروشکر که مامانت امروز بهت کمک کرده خداروشکر که خودت کاراتو انجام میدی
خداروشکر که از گریه بدت میاد
خداروشکر که به برکه ی آرامش رسیدی ماهی طلایی

مرسی عزیززززم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد