یادداشت 24

یادداشت 24

یادداشت های روزانه+داستان دنباله دار
یادداشت 24

یادداشت 24

یادداشت های روزانه+داستان دنباله دار

یادداشت 66-در مسیر گرگ شدن

"گرگ شدن" و "گرگ بودن" نیاز به زمان داره....نیاز به زمان و تجربه تا فرد بتونه از خودش در برابر اتفاقات دفاع کنه....من دارم گرگ می شم....هرگز به کسی اعتماد نخواهم کرد.....

دوباره مریضم....می دونم اعصابتون خرد میشه وقتی من هر دفه میگم حالم خوب نیست ...ولی تصور کنید نتونید نفس بکشید و برای نفس تقلا کنید ، از تنظیم کردن دز قرصتون درمونده بشین و در عین حال برید سر کار ....کار کنید و به مشتری ها لبخند بزنید...انگار که اتفاقی نیفتاده.....چقدر دلم می خواد برم خونه....چقدر دلم می خواد به نفس راحت و از سر آرامش بکشم....برام دعا کنید تا این گرگ مریض بتونه زنده بمونه....

مشکلاتم همیشه خود به خود و با صبر حل می شن....اما من بی طاقتم...من برای سلامت شدن و یک زندگی بی دغدغه بی طاقتم....اون روز کی از راه می رسه....کسی نمی دونه من این بهار و این تابستون رو پشت سر میگذارم یا نه...اما ادامه میدم حتی اگه نفس کشیدنم سخت باشه...اگه هر روز نا امید بشم بیفتم رو زمین و به گریه بیفتم بازم بلند میشم...دوباره دوباره دوباره....چرا که هر مشکلی می تونه حل بشه و هر دردی تسکین پیدا کنه

نظرات 1 + ارسال نظر
نگاه چهارشنبه 21 فروردین 1398 ساعت 02:14 http://negahekohestan.blogsky.com

ما برای خودته که ناراحت میشیم
نه از دست تو
آفرین
بنظرم تو یه ماهی هستی که میدونی چطوری توی دریای مشکلات شنا کنی نه یه گرگ
زندگی برای همه ی ما سختی هایی داره
ولی بقول خودت تو قوی هستی و دوباره ودوباره و دوباره بلند میشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد