یادداشت 24

یادداشت 24

یادداشت های روزانه+داستان دنباله دار
یادداشت 24

یادداشت 24

یادداشت های روزانه+داستان دنباله دار

یادداشت 64-مادر درون

یک سری چیز ها بدون تجربه کردن هم قابل فهم و درک هستند! من مادر نیستم ولی می تونم اونو  درک کنم...درست شبیه احساسیه که به فرشم دارم...فرشی که  یکسال و نه ماه براش زحمت کشیدم....مادر بودن احساسیه درست شبیه احساس مالکیت به شعر هام....من مادرم وقتی لبخند میزنم و برق عشق و تحسین رو در نگاه مخاطب خاصم می بینم ....فردا بوفه باز میشه....فردا میرم باشگاه...فردا شروع دوباره است برای ساختن خاطره های جدید و منحصر به فرد من....فردا من دوباره مادر 300 تا دانش آموز میشم.....

نظرات 1 + ارسال نظر
نگاه شنبه 17 فروردین 1398 ساعت 22:19 http://negahekohestan.blogsky.com

"فردا من دوباره مادر 300 تا دانش آموز میشم....."
چقدر قشنگ...
مهربونی و انسانیت تو وجودت موج میزنه
این چقدر خواستنیه
تو چقدر خواستنی هستی
خداروشکر که میتونم با خوندنت ازت یاد بگیرم
آدمو غافلگیر میکنی

مرسی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد