یادداشت 24

یادداشت 24

یادداشت های روزانه+داستان دنباله دار
یادداشت 24

یادداشت 24

یادداشت های روزانه+داستان دنباله دار

یادداشت 63-خود واقعی

کاش ناگهان معجزه اتفاق بیفته....

دلم می خواد مشکلاتم تموم بشه...من میدونم آدم خوبی نیستم....می دونم یه تخته ام کمه....چرا با "اون" قهر کردم و دیگه سلامش نمی کنم؟ چرا با خواهرم قهرم؟ چرا با صندوقدار شیفت صبح مشکل دارم؟؟؟ از خودم بدم اومده و نمی تونم بخوابم....دلم برای خودم تنگ شده!

کاش ناگهان معجزه بشه....

برام دعا کنید....تا مشکلاتم حل بشه و خود واقعیم رو پیدا کنم...

نظرات 1 + ارسال نظر
نگاه جمعه 16 فروردین 1398 ساعت 17:49 http://negahekohestan.blogsky.com

همه چی درست میشه مهدیه
خودت درستش میکنی
خدا بهت کمک میکنه
من میدونم

مرسی امیدوارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد