یادداشت 24

یادداشت 24

یادداشت های روزانه+داستان دنباله دار
یادداشت 24

یادداشت 24

یادداشت های روزانه+داستان دنباله دار

یادداشت56-من زنده ام

خوبم!نگران نباشید....

چه خوب میشد آدم به اونیکه عاشقشه برسه....واسه تموم لحظه های کوتاه عمر...بودن در کنار کسی که بهت احساس خوبی میده و دو طرف بهم علاقه دارن شیرین و هیجان انگیزه....

کم کم داره عید میشه...دلم برای خیلی چیزا تنگ شده...برای دانشگاه....مریم...جوونی...دوره 20سالگی....سعید....عشق های یهویی....تنهایی...سکوت.....خودم...

دلم برای همه چیز تنگ شده

یک هفته تا آخر امسال مونده....توی این هفته دلم می خواد شاد باشم ....آرزو کنم که بتونم ازدواج کنم و یه زندگی ساده داشته باشم....توانایی بچه دار شدن رو با وجود بیماریم به دست بیارم...بتونم یه زن قوی و مستقل بشم . روز هایی پر از خوش شانسی و برکت داشته باشم...دوست پیدا کنم  ..کتاب های جدید بخونم....دوست داشته بشم....کسی منو در روز تولدم غافلگیر کنه ....عزیزانم منو بغل کنن...آرزو می کنم که حالم بهتر بشه و کتابای بیشتری چاپ کنم...آرزو می کنم که خورشید بتابه روی روزای تاریکم و من مثل آفتاب گردون دورش بچرخم....

برای همه آرزوی سال خوبو دارم! بوس

نظرات 1 + ارسال نظر
roya چهارشنبه 22 اسفند 1397 ساعت 12:26 http://dreamaway.blogsky.com/

انشالله همونجوری که خودت میخوایی بشه عزیزم...

مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد