یادداشت 24

یادداشت 24

یادداشت های روزانه+داستان دنباله دار
یادداشت 24

یادداشت 24

یادداشت های روزانه+داستان دنباله دار

یادداشت 55-زنده بمون

تنگی نفس دارم! اوف شدم درست مثل قبل از عملم...دوباره توی گلوم دارم خفه میشم...چیکار کنم؟! کلافه ام ،کاش خوب بشم...

مرخصیم تموم شد و اومدم سر کار، امروز توی مدرسه جشن نوروز ،غذای سالم و آش پزون بود....سرزندگی ،زندگی و ذهن بی دغدغه در وجود این دخترا موج میزنه....به نظرتون منم یه روزی خوب میشم؟ در حال حاضر که روزی یک چهارم قرص میخورم،شاید باید بیشترش کنم،شاید نه...نمیدونم...خسته ام 

به نظر می رسه سر کار جدیدم خانم صندوق دار جدید شیفت صبح حسابی محبوب شده چون علاوه بر کارای صندوق داری کارای درست کردن سفارش مشتری رو هم انجام میده...احساس خطر می کنم...

پ.ن: همیشه با شمع روشن و در کنار آب دعا کنید تا براورده بشه

پ.ن2:گرسنمه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد