یادداشت 24

یادداشت 24

یادداشت های روزانه+داستان دنباله دار
یادداشت 24

یادداشت 24

یادداشت های روزانه+داستان دنباله دار

یادداشت 49-مسائل

دردسر جدید: داروی بیماریم رو گم کردم....دارویی که نایابه ،گرونه و اگه نداشته باشمش دچار دردسر میشم....تازه موضوع جالب اینجاست که اعتبار دفترچه بیمه منم تموم شده و فقط و فقط یه قرص برام مونده...!عالی شد!به این میگن یه سناریوی جذاب و عالی....

موفقیت هایی کسب کردم.

موفق شدم رقیبم توی بوفه مدرسه رو به زانو در بیارم.

کسی که خدا هم حریفش نبود رو مجبور کردم دیگه ساندویچ نیاره...حالا کسی که می تونه اجازه بده فلافل دوباره به مدرسه برگرده منم....

قضیه از اینجا شروع شد که آقای علیزاده-رقیبم بهم گیر می داد که حق نداری سوسیس و همبرگر بیاری،منم به معاون گفتم اونم گفت نیار...و بعد خودش پیگیر شد و به آموزش و پرورش اطلاع داد...تماس های مکررش و اصرار های من باعث شد که آقای علیزاده دیگه حق نداشته باشه ساندویچ بیاره چرا که اون می خواد سال بعد یه کار اداری در آموزش و پرورش پیدا کنه  نباید دنبال دردسر باشه...من از سود،اعتبار و پولم گذشتم تا اونو به زانو در بیارم...کسی که 4بار منو دم بوفه تهدید کرد، کسی که جلوی بچه ها و معلم ها بهم فحش داد  توهین کرد...کسی که خیلی بد بود....

مشکل جدید اینه که باید دارومو  پیدا کنم.

مامان میگه دلم برای مریم تنگ شده بذارم مریم اینا شام بیان خونمون؟ گفتم مامان نمی تونم فراموش کنم که شوهرش منو زده  بهم گفته من تو رو آدم می کنم....نمی تونم...گفتم اگه شوهرش بیاد یعنی بهش اجازه دادی دوباره بهم توهین کنه...

مامان گفت: تو نمی فهمی !من مادرم!

مامان تو راست می گی !چون من مادر نیستم و شاید هرگز هم نشم! باید شعی کنم درکت کنم چون اگر چه حق با منه ولی نمی خوام بگم حق گرفتنیه...چون  حق یاد گرفتنیه یعنی که بعضی وقتا باید از حق مسلم خودم بگذرم تا همه چیز به تعادل برسه....

من چیکار کنم با مشکلات جورواجور؟ خدایا داروم پیدا بشه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد