یادداشت 24

یادداشت 24

یادداشت های روزانه+داستان دنباله دار
یادداشت 24

یادداشت 24

یادداشت های روزانه+داستان دنباله دار

یادداشت 48-تجربیات قیمه تو ماستی

امروز بارونی و سرده....یخ کردم تا بیام بوفه...

لباس ورزشیام رو پوشیدم تا بعد بوفه برم باشگاه لاغر کنم....دیشب توی راه پله خانم همسایه گفت فردا ساعت 1تا2 بیا خونمون کارت دارم .. گفتم یا خدا ...حتما می خواد بگه 300تومن بده تا فرشتو بدم.....

الان دیگه راه و چاه مغازه داری رو یاد گرفتم تا حدودی....وسیله به اندازه کافی دارم،بدهکاریم کمه تازه پس انداز هم دارم....

چند درس مهم از زندگیم که این چند روزه یاد گرفتم این بوده که اولا بی موقع حرف نزنم  ..دوما صبر داشته باشم....سوما با آدم درست حرف بزنم و بعدش زندگیمو بابت این و اون خراب نکنم....

کتاب "روی پاهای خودم" رو تموم کردم امروز قراره بعد از ناهار کتاب "خزه " روشروع کنم.  خدایا توکل بر تو...امیدوارم همه چیز درست بشه....

ماهی دیگه با کسی درد و دل نکن....فقط برو جلو...شنا کن شنا کن شنا کن

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد