یادداشت 24

یادداشت 24

یادداشت های روزانه+داستان دنباله دار
یادداشت 24

یادداشت 24

یادداشت های روزانه+داستان دنباله دار

یادداشت 46-صبر جمیل

احساس می کنم فتنه ام....احساس می کنم همیشه باعث شر میشم بذار برات بگم که چرا حالم خرابه...

-من باعث شدم که پدر و مادرم جدا بشن چون غد بازی های بابامو تحمل نمی کردم....چون پدرم ادم بی مسئولیتی بود

-من باعث شدم که پای خواهرم و شوهرش از خونمون قطع بشه و دیگه نیاد چون فک می کردم شوهرش بی شعوره و آدم نیست....

-من باعث شدم که همکارام اخراج بشن چون دهنمو بی اندازه باز کردم...

-من باعث شدم "اون"ازم دل بکنه و بره سراغ یکی دیگه

-من باعث حال خراب الانم هستم

چقد بده وقتی دیگه نمی تونی تحمل کنی و باید بزنی زیر گریه صبور باشی و بغضتو نگه داری

باید چیکار می کردم؟ من باید چیکار کنم؟فردا برم آموزش و پرورش و بگم رقیبم داره تخلف می کنه تا بیان دکونشو تخته کنن؟ باید به مریم زنگ بزنم تا دوباره برگرده ؟ برم به اون بگم که دوسش دارم؟  از کارم استعفا بدم و یه شغل دیگه پیدا کنم؟ من خیلی مستاصلم و احساس بیچارگی منو احاطه کرده...

باید تمومش کنم....خدایا توکل به تو...بهم صبر بده تا ازین مرحله بگذرم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد