یادداشت 24

یادداشت 24

یادداشت های روزانه+داستان دنباله دار
یادداشت 24

یادداشت 24

یادداشت های روزانه+داستان دنباله دار

یادداشت 44-خوابم نمی بره

خوابم نمی بره....می ترسم فردا که رفتم سرکار باهام بد برخورد کنن...می ترسم سرم داد بکشن چون اونوقت من متاسفانه غیر ارادی گریه می کنم ...می ترسم تحویلم نگیرن....می ترسم و خوابم نمی بره و بدنم گر می گیره و حالم اصلا خوب نیست...ماهی کوچولویی که تازه شنا کردنو یاد گرفته بود حالا افتاده توی موج بزرگ.....خدا کمکش کنه....!

من کار بدی کردم؟ نباید می گفتم؟ خدایا یجوری حلش کنننننن....اگه باهام بد رفتار کنن تحمل کردن شیفت کاریم سخت میشه....

استرس گرفتم ...."اون" راجبم چه فکری می کنع؟ حتما میگه چه دختر بی فکریه....فکرم درد گرفت

مشکلات زیادی سرم هواره....تابلو فرشی که به صاحبخونه داده بودم تا برام بفروشه رفتم دنبالش و گفتم پسش بیاره ...اونم گفت اون آقاهه که می خواست فرشو بفروشه گفتع من ضرر کردم و باید 300تومن به من بدین....

رقیبم توی بوفه ی مدرسه هنوز داره سوسیس و همبرگر میفروشه و هیشکی جلودارش نیست...تموم بچه های من میرن از اون خرید می کنن

مشکلاتم در محل کار تمومی نداره

مامان میگه خونه رو عوض کنیم و بریم یه جای کوچیکتر تا پول رهنو بدم بابت خرید بیمه تامین اجتماعی

مریم -خواهرم ....بعد از اون دعوایی که 2ماه پیش من و شوهرش داشتیم دیگه اینجا نمیاد....دلم براش تنگ نشده....فقط متعجبم که چقد راحت خانوادشو برای شوهرش کنار گذاشت...

ماهی کوچولوی ما اگه دوباره استرس بگیره مریضی در حال خوب شدنش میاد سراغش....براش دعا کنید تا از این امواج پی در پی به سلامت به دریا برسه....براش دعا کنید نیلوفرای آبی....شب بخیر همگی اگرچه که من نمی تونم بخوابم

نظرات 2 + ارسال نظر
نگاه پنج‌شنبه 25 بهمن 1397 ساعت 01:13 http://negahekohestan.blogsky.com

نترس
مطمئن باش خب اون ساکت نمیمونه و کسایی هم که ازش حساب میبرن باهاش همراهی میکنن اما تو کار درستی کردی
آمادگیشو در خودت ایجاد کن تو خیییییلی محکمی محکم بودن گریه نکردن نیست محکم بودن ماهی بودنه شنا کردنه ادامه دادنه برای خودت ارزش قائل شدنه اگه اونا داد بزنن اگه لیچار بگن اگه تو ناراحت بشی و گریه کنی چیزی از ارزش تو کم نمیکنه همه این اتفاقاتی که احتمالشو میدیم کاملا طبیعیه این نیز بگذرد حتی اگه هم به این نتیجه برسی که اشتباه کردی بازم تو ارزشمندی
ماهی ارزشمند
بیا با هم دعا کنیم فردا و کلا زندگی خوب پیش بره و بعدشم دیگه واقعا بسپریم به خدا
دوستت دارم

مرسی که بهم امید دادی....منم دوستت دارم دوستم

حمیرا پنج‌شنبه 25 بهمن 1397 ساعت 00:32 http://mytrueme.blogsky.com

استرس خیلی بده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد