یادداشت 24

یادداشت 24

یادداشت های روزانه+داستان دنباله دار
یادداشت 24

یادداشت 24

یادداشت های روزانه+داستان دنباله دار

یادداشت 42- ماهی شنا کن

خسته ام خیلی خیلی خسته.....برای فردا مرخصی می خواستم بهم ندادن...گفتم جای من وایسین...گفتن در شان ما نیست...

دارم له میشم.....خسته ام خیلی خیلی ؛تازه فردا هم باید برم بوفه...کمرم درد می کنه....قولنج دارم....روحم آشفته است...می خوام گریه کنم...دارم کم میارم...خدایا کمکم کن....خدایا بزرگم کن....من اینجا چیکار می کنم؟؟

نظرات 1 + ارسال نظر
نگاه دوشنبه 22 بهمن 1397 ساعت 21:31 http://negahekohestan.blogsky.com

سلام
رفتارشون توهین آمیز بوده حق داری ناراحت بشی حتی میتونی گریه کنی ولی نه به حال خودت به حال اونا
چون اونا بی ادب بودن
اینکه تلاش میکنی فوق العاده ست ولی با خدایی که داری و با تلاشی که بهت داده نگرانی هاتو برز دور...
دوستت دارم دوست جان
چون دوست داشتنی هستی

مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد