یادداشت 24

یادداشت 24

یادداشت های روزانه+داستان دنباله دار
یادداشت 24

یادداشت 24

یادداشت های روزانه+داستان دنباله دار

یادداشت 38-چایی گلاب

فردا توی مدرسه جشنواره غذا بزگزار میشه..

بچه ها بهم گفتن ساندویچ نیار چون کسی نمی خره...راستی من موفق شدم تموم بدهیمو به آقای بابایی-کسی که ازش وسایل بوفه رو می خرم و همیشه بهش بدهکار بودم-بپردازم....اونقد ذوق دارم که انگار شاخ غولو شکوندم....

رفتم باشگاه ...چون در عرض یک هفته ورزش نکردن دوباره یک کیلو و 800گرم اضافه کردم و چاق شدم ...به سختی ورزش کردم، سی سی اسکات،کیک باسن،فلای،سر شانه دستگاه، سیم کش،پشت ران ،دراز و نشست،قیچی،دوچرخه و تردمیل....ناهار نخوردم و در نتیجه الان که ساعت 6شده ضعف کردم و فشارم افتاده....ماهی کوچولو خیلی ضعیف شده اما همچنان چاقه....

راستی بفرمایید چایی گلاب....

نظرات 1 + ارسال نظر
نگاه پنج‌شنبه 18 بهمن 1397 ساعت 03:38 http://negahekohestan.blogsky.com

سلام
چقدر خوب که مواظب خودت هستی
خداروشکر بابت پرداخت بدهی
دعا میکنم خدا روزای خیلی خیلی بهتری رو هم برات رقم بزنه
شما هم لطف میکنی اگه برای من دعا کنی

سلام چشم حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد