یادداشت 24

یادداشت 24

یادداشت های روزانه+داستان دنباله دار
یادداشت 24

یادداشت 24

یادداشت های روزانه+داستان دنباله دار

یادداشت 36-تصمیمات جدی

موفق شدم! تونستم با صرفه جویی و پس انداز پول بدهی بوفه رو جور کنم...موفقیت مساله ای اتفاقی نیست....قوی شدن هم همینطور....

قرار شده خاله ام برای بوفه فلافل درست کنه، با 100تومن سود بیشتر برای من...

راستی برام خواستگار اومد...تصمیم گرفتم از فکر کردن به "اون" دست بردارم و یکم جدی به این قضیه فکر کنم...

دختر کوچولو و نازنازی ما داره کم کم بزرگ میشه...دیگه وقتی میرم برای بوفه خرید کنم لازم نیست تکرار کنم فاکتور پرداخت پول رو بهم بده....دیگه دارم تبدیل به آدمی میشم که قابل اعتماده....راستی قلکمم شکوندم....

تصمیماتی برای تابستان پیش رو:

1-شرکت در دوره طراحی  لباس

2-شرکت در کلاس زبان انگلیسی

3-استخر و باشگاه

4-یه کار پاره وقت پیدا کنم

5-نوشتن شعر و داستان جدید و شرکت در مسابقات ادبی و ....

دختر کوچولوی ما امروز خیلی ناراحت و غمگین بود ...چون فروش بوفه کساد شده و نمی تونه زیاد پول در بیاره...تصمیم دارم فردا آش بپزم و یه سری راه های جدیدرو برای جذب بچه ها پیدا کنم....

پ.ن:چند روزه که دوباره  تنگی نفس دارم

پ.ن2:به طرز فجیعی دارم چاق میشم...عجیبه که وقتی میرم باشگاه سیر لاغر شدنم خیلی طول میکشه

پ.ن3: تصمیم گرفتم آدمهای بی ارزش زندگیم رو کنار بذار و با هر کسی به اندازه ی شانش صحبت و رفتار کنم....

پ.ن4:هوای سرد و بارونی-خواستگار-تنگی نفس-چای و لیمو....فروش کارتن اضافه-زنگ زدن به آقای علیزاده برای سفارش بار-

نظرات 1 + ارسال نظر
نگاه سه‌شنبه 16 بهمن 1397 ساعت 01:38 http://negahekohestan.blogsky.com

خداروشکر... راستی هم اسمتو عوض کردی هم قالبتو مبارکه

مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد