یادداشت 24

یادداشت 24

یادداشت های روزانه+داستان دنباله دار
یادداشت 24

یادداشت 24

یادداشت های روزانه+داستان دنباله دار

یادداشت 21-اندیشه ی رو به جلو


توی یه کتابی خوندم علت تنفر ما از کسایی که دوسشون داشتیم اینه که اونا به عشق ما پاسخ زشتی دادن....ما متنفر میشیم چون میخایم اثر اون عشق رو در جهت معکوس پس بگیریم....


به مرحله ای رسیدم که بفهمم همه ی آدمایی که باهات میخندن و شادن دوستت نیستن و در عمل ممکنه حتی زیرآبتم بزنن...کسایی که اخموان و غر غرو ،ممکنه قلبای شیشه ای داشته باشن که بارها و بارها شکسته واسه همین دیگه نمیخان محبتشونو خرج هر آدمی بکنن- بد بودن همچین مزایایی هم داره...مجبور نیستی خوب باشی نسبت به کسی که میدونی بدتو میخواد....با این حال هنوزم با تجربه نشدم که در مواجه ی دوباره ی این آدما دلم نگیره....

قلبم میشکنه...ناراحت میشم....خودخوری میکنم که کجای راهو اشتباه رفتم اخم میکنم...بد میشم...غر میزنم ..داد میکشم...و دفه ی بعد محتاطانه تر عمل میکنم چون نمیخام دوباره دلم بشکنه....

بدست آوردن این تجربه سخته....و تا یاد بگیری که خودتو چجور آروم کنی زمان میبره....واسه همینه آدمای مسن معمولن آرزو میکنن که با عقل با تجربشون برگردن به دوران جوانی چون اونوقت دیگه واسه چیزای الکی ناراحت نمیشن...شاید واسه ی همینه که آدمای سالخورده به گذشته پوزخند میزنن و دیگه براشون مهم نیس جعبه ی خاطرات داشته باشن و از گذشته یاد کنن....چون زمان بهشون یاد داده گذشته ها گذشته....مهدیه ...سالخورده فکر کن....قلبت تحمل میکنه...

در هفته نامه ای به عنوان خبرنگار مشغول به کار شدم و اولین گزارشمم نوشتمم...احساس خاصی ندارم...بی تفاوتم....دلم یه کار تازه میخاد ...کاری که به من حس مهم بودن بده....باید کتابمو بنویسم....

ایندیرا گاندی نخست وزیر اسبق هند معتقد بود :رنج در زندگی آدمی یک امتیازه....چون انسان رو صبور ؛با تجربه و جهان بین میکنه...به معنای کلیشه ای کلمه من چقد ازین لحاظ خوشبختم که درک میکنم در حال رنجم و گریه ام میگیره که نمیتونم کاری کنم...متاسفم ای جهان که قدر دون نیستم....

پ.ن:دارم کتاب "مصاحبه با تاریخ" اوریانا فالاچی رو میخونم...فوق العاده اس این زن ....توصیه میکنم بخونید...همچنین کتاب گفتگوهای اوریانا فالاچی که در اون کتاب با خمینی بازرگان و شاه مصاحبه کرده....

پ.ن2:اردیبهشت...ماه محبوب خدا....بوی تند بهار نارنج....پنجره ی باز اتاق....و غرق شدن در نور ماه


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد