یادداشت 24

یادداشت 24

یادداشت های روزانه+داستان دنباله دار
یادداشت 24

یادداشت 24

یادداشت های روزانه+داستان دنباله دار

یادداشت5-آن زن کم سواد مو نقره ای

لذت هایی هست بالاتر از ترس و تنهایی....

لذت هایی مثل فدا شدن در راه باورها و اعتقادات....مانند جنگیدن ...مانند تلاشهای کوچک...مانند چرت کوتاه بعدازظهر....لذتهایی که هیچ منطقی درکشون نمیکنه....

مامان واسه اربعین میخاد بره کربلا.....میگم مامان نه....خطرناکه....میگه نمیتونم دلم کشیده....میخام برم....میگم کشته میشی...میگه شهید میشم....مامان در راه باورش کور و کر شده.....نمیفهممش

خواهراش از وقتی فهمیدن دونه دونه تماس میگیرن تا منصرفش کنن....مامان میخنده و میگه سوغاتی چی میخاین براتون بیارم؟مامان ضعیف و رنجوره....میگه نمیخام مثل پدرم آرزو بدل بمیرم....مامان عجیب شده....مامان خوش اخلاق شده....دلم اصلن نمیخاد فکرای بد بکنم....دلی رضا نمیده به رفتنش....میگم کمکت نمیکنم ویزا بگیری....ثبت نامت هم نمیکنم....میگه جور میشه نگران نباش آخرش با شناسنامم میرم......

لذت هایی هست بالاتر از ترس و تنهایی....

لذتهاییی همچون آرمان داشتن....فکر کردن به هدف....لذت هایی مثل خیره شدن درچشمان مرگ....باید بگم مامان داره تبدیل به ابرقهرمان میشه....ولی من همچنان عنکبوتیم در تارهای تنهاییم....هرگز به فکرمم نمیرسه اونقد به چیزی اعتقاد پیدا کنم که در راه رسیدن بهش با جونم بازی کنم....من خیلی از مامان عقبم.."آن زن عامی کم سواد نحیف با موهای نقره ای"

پ.ن:هوای عالی پاییز-فکر کردن به عزیز از دست رفته-درست کردن آش برای جمعه-صدای بال نازک تنهایی-بسته شدن کتابخونه ی عمومی به علت تعمیرات-رفتن مامان به خونه ی پدری برای چیدن انار ترش-چای بعد از ظهر با خاله مریم و پسرش-بوی عطر مشهد به جا مانده....لیست آرزوها-و زندگی که همچنان ادامه داره.....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد