یادداشت 24

یادداشت 24

یادداشت های روزانه+داستان دنباله دار
یادداشت 24

یادداشت 24

یادداشت های روزانه+داستان دنباله دار

یادداشت 81-رها کردن همه چیز

ساندویچ گرفتن رو کنسل کردم...تصمیمو گرفتم...می خوام بوفه رو واگذار کنم و از کارم استعفا بدم....

تموم پس اندازی که توی قلکم بود شده 250هزار تومن که خمش سکه 500 تومنی بود...بردم سوپر مارکت و پست بانک چنجش کردم....امروز احتمالا آخرین روز کارمه....دلم براش تنگ میشه...می دونم پشیمون می شم و مامان باز بهم سرکوفت میزنه آویزوون...ولی من مراقب خودم نبودم....سخت کار کردم....تحت نظر نبودم بعد عمل...روزای سختی رو می گذرونم....

با خوردن کورتون اشتهامو از دست دادم....هنوز برای بیمه شدن اقدام نکردم...دیشب تنگی نفسم شدید شد....به مامان التماس کردم بریم بیمارستان گوش نکرد....حق داره بیچاره کاری ازش بر نمیاد....

ماهی فقط 2هفته صبر کن...بعدش میریم یه بیمارستان خوب...قول

دارم رها می کنم ...همه چیز رو  .دارم می گذرم تا بتونم سلامتیم رو بدست بیارم....نمی دونم قراره چی بشه....و هرگز هم نخواهم فهمید

در حال  جاضر ماهی کوچولو توی باتلاقه ....باید صبر کنه باید تصمیم بگیره ...باید انتخاب کنه

برای ماهی کوچولو دعا کنید 

نظرات 2 + ارسال نظر
نگاه شنبه 31 فروردین 1398 ساعت 23:41 http://negahekohestan.blogsky.com

ماهی جان عیدت مبارک عزیزم
برای منم دعا میکنی؟

سلام مرسی عید تووهم مبارککککککک

نگاه شنبه 31 فروردین 1398 ساعت 18:57 http://negahekohestan.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد