یادداشت 24

یادداشت 24

یادداشت های روزانه+داستان دنباله دار
یادداشت 24

یادداشت 24

یادداشت های روزانه+داستان دنباله دار

یادداشت

کی می دونه چی میشه..شاید فردا همه چیز عوض شد..بهم زنگ زدن و گفتن جایزه نفر اول مسابقات نویسندگی رو گرفتی..شاید کورتون دزش اومد پایین...شاید ورم معده ام خوب شد...شاید 20کیلو رو کم کردم...شاید یه ادم خوب گیر اوردم و لطف کردم و باش ازدواج کردم.شاید مشهور شدم در جهان...شاید یه شب راحت خوابیدم..شاید دیگه یاد این روزا نیفتادم....شاید معجزه بشه...3سال قبل که عمل کردم خیری که یهو پیداش شد(رییس بیمارستان)و هزینه عمل منو داد حالا در اثر کرونا فوت شده...سالم بود...اما من هنوز زنده ام...به خدا امید داشته باش...منتظر یه تماس مهمم

.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد