یادداشت 24

یادداشت 24

یادداشت های روزانه+داستان دنباله دار
یادداشت 24

یادداشت 24

یادداشت های روزانه+داستان دنباله دار

یادداشت 62-رقص در باد

اوضاع خوبه! بهتر از قبل....و من همچنان شنا می کنم....تعطیلات هم تموم شد و ما سیزده رو بدر کردیم....چند سال قبل ...من آدمی بودم به شدت وابسته،ترسو،تو سری خور و شکست خورده در هر چیزی....نمی خوام بگم الان ایده آل شدم ولی لا اقل الان مامانم دیگه بهم نمیگه آویزوون....

من روزای خوب گذشته رو از دست دادم....روزای حال خوب....روزای بی دغدغه گی....روزای شادابی....ولی فکر می کنم چیز های مهم تری رو بدست آوردم...صبر..تلاش و باور داشتن به خودم...من صبر می کنم و دنیا رو از دریچه ی واقعیت می بینم...هرگز خیال بافی نمی کنم....و به هیچ مردی وابسته نمی شم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد