یادداشت 24

یادداشت 24

یادداشت های روزانه+داستان دنباله دار
یادداشت 24

یادداشت 24

یادداشت های روزانه+داستان دنباله دار

یادداشت 60-چهارشنبه سوری

چهارشنبه سوری مبارک....البته من با این حالم باید پاشم برم سرکار....تف 

چهارشنبه سوری!  وقتی که از روی 7 تا کپه آتیش می پری و هی با خودت می گی :سرخی تو از من ؛زردی من از تو! 

چه خوبه شاد بودن....چه خوبه در یه دنیای عاشقونه زندگی کردن....چه خوبه از ته دل خندیدن....چه خوبه آش درست کردم و کنار هم بودن ....آخ که چقدر کنار هم بودن خوبه .....

فلسفه آتیش چهارشنبه سوری شاید همینه....که به جای اینکه همو بسوزونیم شادی ها مونو با هم تقسیم کنیم....می دونم دختر بدیم....می دونم وقتایی که از بیماریم کلافه ام و بهت سخت می گذره مامانو مقصر می کنم و بهش غر می زنم که چرا منو بدنیا آوردی....من خودمو سبک می کنم اما مامان شبیه همون 7تا کپه آتیشا می سوزه و خاکستر میشه....

سال جدید دو شب دیگه است....برای تموم دنیا آرزو می کنم که شاد باشن...سلامت بشن و به آرزو هاشون برسن.....دلم می خواد که سال جدید یه کار بهتر داشته باشم....سلامتیمو بدست بیارم....شادتر باشم....و روزای خوبی رو تجربه کنم.....امسال سال خوبی برام بود....چون دستم توی جیب خودم بود،دو تا شغل داشتم، توی دو تا مسابقه داستان و شعر مقام گرفتم و کتابم چاپ شد،قوی تر شدم، تونستم با پول خودم برم باشگاه بدنسازی،40تا کتاب خوندم و یه عالمه کتاب خریدم،مستقل شدم و کمی حالم خوب شد.....سال جدید و سال های بعدش یه امتیاز مثبت برای همه ماهاست تا بهتر و زیبا تر بسازیمشون و حسرت هیچی رو نخوریم....

سال نو مبارک!

نظرات 1 + ارسال نظر
نگاه دوشنبه 5 فروردین 1398 ساعت 02:53 http://negahekohestan.blogsky.com

سلام
مبارک باشه هم سال نو هم چاپ کتابت
خوشحال شدم

مرسی سال نوی تو هم مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد